30 Jun 2016

Beli serbuk daun limau purut Anjaad!!

Assalamualaikum

Semalam barang yang farah order dari Anjaad dah sampai!! Hehe.. korang pernah dengar tak Anjaad ni? Farah mula-mula dengar pun sebab bila cari resepi nampak ade orang kata pakai daun limau purut anjaad. Macam berkenan lah barang kering camni. Sebab farah bukan selalu masak benda yang pakai daun limau purut. tapi bila nak pakai untuk masak, mesti tak jumpa. Bukannya ade pokok kat rumah haha. Bila ade bahan kering gini senang sikit lah kan? Farah belum cuba lagi sebab baru sampai semalam. Ingat hujung minggu baru nak cuba hehe.


Belacan, lengkuas, daun limau purut, kayu manis, serai

Mula-mula nak beli daun limau purut je. Bila bukak page anjaad tu tengok-tengok ade 10 jenis bahan kering yang lain. Ape lagi beli 5 jenis lah haha. lagi 5 jenis farah rasa tak perlu jadi farah tak beli. Farah pm page je untuk beli. Takde nombor wasap dia. Kalau korang nak boleh pm page Anjaad ni.

Ni page dia
kbai~
Baca Selanjutnya »

© 2015 Farah Sanusi . Designed by MaiGraphicDesign