18 Jul 2016

Majlis Raya Cenang Klinik | 17 Julai 2016

Assalamualaikum

Minggu lepas kami di jemput untuk ke Majlis Jamuan Hari Raya Cenang Klinik. Tak sabar farah tunggu hehe. Tahun lepas pun Cenang klinik ada buat majlis hari raya. Kami pergi berdua masa tu. Medina dok dalam perut lagi. Kali ni pergi bertiga hehe. 

Majlis Raya Cenang Klinik | 17 Julai 2016
Satay sempat ambil 2 pinggan je. Hubby kempunan lah nak makan satay banyak-banyak
Makanan tiap-tiap tahun pon sedap. Ai bagi 10 bintang. Tahun lepas makan ape dah farah tak ingat. Tapi yang farah ingat kami dok sana lama lah. Melahap ngan hubby. 

Majlis Raya Cenang Klinik | 17 Julai 2016
Semua sedap-sedap
Kali ni tak dapat dok lama. Kami lupa bawa pampers medina. Ma'am kecik dah muncung mulut dah tak selesa. Terpaksa la balik awal. Kalau tak memang lepak lama-lama. Tak sempat merasa semua makanan huuaaaa. Kami pi sana lepas balik kerja. Lepas mandi, tukar baju terus pi. 

Harap-harap tahun depan ada lagi. Farah rsvp awal-awal lah kekeke. 
Oh lagi satu, tuan rumah siap kasi goodies lagi tau. Dapat bunga sabun dengan tuala kecik hehe.

Majlis Raya Cenang Klinik | 17 Julai 2016
Si kecik bad mood pampers basah + baru bangun tido hehe
Majlis Raya Cenang Klinik | 17 Julai 2016
Main kejap dengan tante Lisa (betui ke tak haha)

Majlis Raya Cenang Klinik | 17 Julai 2016
Yang ni semua tak sempat rasa huaaaaaa. Sedih giler

Majlis Raya Cenang Klinik | 17 Julai 2016
Bunga sabun 

Majlis Raya Cenang Klinik | 17 Julai 2016

Tuala kecik


Majlis Raya Cenang Klinik | 17 Julai 2016
Sedap sangat satay tu sampai orang yang hidang curi-curi makan hehe.
Majlis Raya Cenang Klinik | 17 Julai 2016

Bihun goreng + mee goreng. Ni kongsi berdua ye. Melampau lah makan sorang hehe.

Majlis Raya Cenang Klinik | 17 Julai 2016

Tu dia bergunung roti jala. Orang kata nak 5 gulung dia pi letak penuh pinggan

Majlis Raya Cenang Klinik | 17 Julai 2016

Kalau boleh tapau lama dah farah tapau hehe.

Majlis Raya Cenang Klinik | 17 Julai 2016

Tak tau lah air ape. Hubby pun tak pasti. Air bandung cincau kot. Air cukup manis untuk orang yang suka manis macam farah =)
Majlis Raya Cenang Klinik | 17 Julai 2016

Ni masa kami nak balik dah. Masa ni pon ramai lagi
Babai~
Baca Selanjutnya »

Menang Segmen review with bajuwarnacoklat !!

Assalamualaikum

Jeng jeng jeng~

Farah menang segmen review!! Alhamdulillah. Bulan raya dan bulan puasa banyak bertuah dan bernasib baik. Sukanya rasa bila menang hehe. Timakasih adik bajuwarnacoklat!! Puji kita kemain. Kembang lobang idung ai hehe. 

Adik bajuwarnacoklat ade buka tempahan edit blog. Blog yang dia edit semua cun-cun. yang berminat pi contact bajuwarnacoklat ya.

Nak tengok pemenang lain yang bertuah bole tengok sini.

Menang Segmen review with bajuwarnacoklat !!


* ye, ai memang minat purple hehe

babai~

Baca Selanjutnya »

© 2015 Farah Sanusi . Designed by MaiGraphicDesign