4 Nov 2017

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang || Alhamdulillah, berakhir juga promosi kesihatan pergigian kami untuk tahun ini. Rasanya promosi di hotel meritus pelangi kali ini adalah promosi yang terakhir. 
Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
AJK terlibat.
Promosi di hotel ini adalah yang julung kali diadakan. Sebelum ini farah tak pernah terlibat dengan promosi pergigian di hotel. 

Banyak halangan dan cabaran yang perlu dihadapi bila buat program. Biasanya yang kena hadapi ini pengarah projek lah. Kali ini farah cuma salah seorang ahli jawatankuasa. Jadi tak lah pening kepala sangat. Ikut je arahan ketua. 

Sebelum ini sebenarnya promosi ini dijalankan do Hotel St Regis. Malangnya pihak St Regis batalkan program kami tiba-tiba. Waktu tu persiapan dan banyak dilakukan. Kenapa di batalkan farah sendiri tak tahu. 

Selepas tu depa cari hotel lain yang terima kami nak buat promosi ini. Dapat lah Hotel Meritus Pelangi Beach Resort and Spa. 

Untuk promosi ini farah dan hubby dua-dua terlibat. Jadi kami terpaksa tinggal medina dengan mama. Kesian dia hujung minggu pun kami kerja. Tapi nak buat macam mana. Terpaksa juga. 

Untuk aktiviti sepanjang promosi, kami ada ceramah pergigian, ceramah kesihatan dan ceramah dari pihak Klinik Panel hotel sendiri. Selain dari itu kami juga ada pemeriksaan kesihatan, pemeriksaan pergigian dan pameran pergigian. 

Pada asalnya ada juga pameran dari farmasi. Tapi pihak farmasi yang sepatutnya hadir ada hal kecemasan pada saat akhir dan tiada pengganti. 

Farah bertugas di pemeriksaan pergigian. Hubby pula bertugas sebagai jurugambar. 

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
Pameran Pergigian

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
Pemeriksaan Pergigian

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
Hadiah untuk sesi soal jawab

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
Mascot berus gigi dan ubat gigi

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
KP Kuah

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
KP Air Hangat

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
sempat ambil gambar dengan hubby.


Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
Ceramah

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
Sandwich.

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
Cupcake vanila

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
Mee Goreng

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
Pemeriksaan kesihatan

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
Ni depa dok isi borang sarinan stress.

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
Honey lemon tea

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
Lepas habis program ajak hubby pi tengok pool. Bukan selalu nak mai masuk hotel mahal kan. Baru je nak pusing ambil gambar, hubby tanya boleh ke ambil gambar. Akhir sekali sekeping je lah gambar kat pool haha. 

Promosi Kesihatan Pergigian, Meritus Pelangi Beach Resort and Spa, Cenang
Babai Meritus. Nanti I kaya, I mai try tido sini hokay. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih untuk yang sudi komen.
Boleh tinggalkan link blog korang sekali.
Nanti farah melawat blog korang.
\(^0^)/

You Might Like This

© 2015 Farah Sanusi . Designed by MaiGraphicDesign