28 Feb 2017

Cucur Udang Legend

Hari ni bekas pemandu klinik farah yang dah bersara tahun lepas datang melawat klinik. Sambil-sambil ambil kad kahwin staf yang nak kenduri tak lama lagi.
Makan bagi kuah banjir lagi best!!
Pak long mai siap bawak cucur udang lagi mai sini haha. Punya lah kita mengidam. Cucur udang ni selalu dah pak long beli petang-petang. Tapi kami semua tak tahu kedai dia kat mana. Pak long je tau.
Lama tak sembang.


Hari ni semua pakat dok tanya kat mana kedai tu. siap suruh pak long lukis peta lagi. Lain kali boleh pi sendiri bile teringin hehe.

Lepas ni makan lah cucur udang sampai muak hihi.

Baca Selanjutnya »

© 2015 Farah Sanusi . Designed by MaiGraphicDesign