22 Apr 2017

Kali Pertama ke Taman Permainan




Semalam hubby dan farah bercadang untuk bawa medina bermain di taman permainan. Maklumlah, medina selalu duduk dalam rumah. main pun dalam rumah. Jarang sangat main di luar. Hari tu ada juga kami nak bawa dia ke pantai. Tapi ada juga halangan yang tak dapat dielakkan.

Jadi petang semalam kami bawa juga dia ke taman permainan. Taman yang kami bawa dekat je dengan rumah. Tak sampai 15 minit. Taman yang kami pi ni dekat dengan airport Langkawi.
Pada awalnya farah ingat medina akan suka, lari sana sini. Waktu bertolak tu dah bersedia nak kejar dia haha. 
Sekali bila sampai di taman, medina takut. Takut kat ape pun farah tak tau haha. Bila letak atas tanah, nangis nak dukung. Biasanya dia suka berjalan. 
Kami tunjuk juga mainan satu-satu. Mungkin dia takut sebab tempat baru dan ramai orang. Main dengan muka ketat lah jawabnya. 
Farah rasa lepas ni kena bawa dia pi selalu untuk biasakan diri dengan taman permainan. Tapi orang kata sat lagi dah biasa sangat, nangis sebab tak nak balik rumah pulak haha. 
Nampak tak dah mula depa tangan nak suruh orang dukung hehe.

Sesi pujuk memujuk.
Ada la jugak senyum sat hihi.
Baca Selanjutnya »

© 2015 Farah Sanusi . Designed by MaiGraphicDesign