28 Apr 2017

Tak Sabar Nak Ke Korea!

Tak Sabar Nak Ke Korea!Minggu ni kerja cuma 3 hari. Tapi penat nya ya Allah tak tau nak kata. Rabu hari tu ramai orang ambil emergency leave. Ada pulak yang MC. Tinggal farah terkontang kanting.

Masa tak cukup orang ni lah pesakit mai berpusu-pusu. Sakit belakang, sakit tangan, semua ada. Kalau klinik ada katil, lama dah farah pi lena waktu rehat hehe.

Hari kerja dah lepas, sampai lah masa yang di tunggu-tunggu. Jeng jeng jengg.

KOREA!!

Sehari je lagi nak pi. Tak sabaqqq! Farah dah research habis makanan apa yang nak cari nanti, tempat mana nak pi. Adik farah pun dah pesan-pesan dah barang apa nak suruh beli. Hihi.

Rasa macam tak percaya dah nak pi dah. Sebelum ni dok tengok countdown dari setahun, berbulan, berhari sampai lah hari ni. Tiba-tiba rasa kejap pulak. Minggu ni ayat ni lah yang farah dan hubby selalu cakap, 'eh, kita nak pi Korea dah". Hehe.

Perasaan bercampur baur pulak. Excited ada. Takut pun ada. Nak bawa budak kecil pi jalan-jalan bukanlah senang. Macam-macam nak kena sediakan. Rasa macam kami usung satu rumah pi melancong hihi.

Kalau dibandingkan, barang medina jauh lagi banyak dari barang kami. Pampers saja dah satu beg besar haha.  Tu belum masuk baju, botel susu, makanan lagi.

Korea, mu tunggu aku datang. Doakan kami selamat pi dan balik ya.
Baca Selanjutnya »

© 2015 Farah Sanusi . Designed by MaiGraphicDesign