30 Apr 2017

Medina Cek Gigi di Klinik

Dah lama farah teringin nak bawa medina cek gigi di klinik. Bukan tak pernah pi. Pernah. Cuma masa baby, farah yang dukung dia. Belum pernah merasa baring atas dental chair.

Medina agak suka gosok gigi. Alhamdulillah. Nasib baik lah. Tapi dia sangat tak suka orang cek mulut dia. Nak tengok kemain susah. Menggelepar, menjerit. Semua ade. 


Biasanya kalau dia tak bagi farah cek pun farah cek je haha. Lepas dah tak cek dia berhenti la nangis. 

Minggu lepas bertekad nak bawa cek gigi di klinik hubby kerja. Farah nak dia cek dengan nurse. Tak nak kami cek sendiri. 

Sampai je klinik, tengok pesakit kanak-kanak punya lah ramai. 

Tunggu punya tunggu sampai pesakit yang sebelum kami. Tiba-tiba hubby mai kata dia nak cek kan. Haha. 
Akhir sekali hubby juga yang cek gigi medina.

Oh lupa. 

Gigi atas medina tumbuh lambat. Sehari sebelum bawa cek gigi, farah perasan dia baru tumbuh. 

Cooperative tak?

TAK. 

Tak mau baring pun haha. Pastu farah kena pegang dia, baru hubby boleh cek. Mujurlah gigi tak banyak, cepat sikit siap cek. Tu pun nangis. 



Baca Selanjutnya »

© 2015 Farah Sanusi . Designed by MaiGraphicDesign